Keresőoptimalizálás

Egy vadi új, vagy már meglévő weboldalra, webáruházra, vagy bármilyen internetes portálra kétféleképpen lehet látogatót szerezni rájuk, és ezáltal a bevételt megnövelni. Nézzük meg az alábbiak szerint, melyek ezek.

Az egyik, a nem keresőoptimalizálással elért látogatás növelés, azaz külön hirdetések útján. Ennek előnye, hogy a hirdetés pillanatáhoztól azonnal jöhet látogató az oldalra, hátrányai, viszont hogy folyamatosan és örökké tartó kiadást jelent ez Önnek, mivel hosszú időn keresztül kell hirdetni. Ez esetleg akkor jöhet jól, ha egy időszaki kampány szeretnénk gyorsan meghirdetni. Az adott oldal folyamatos hirdetésével különféle felületeken (pl.: Facebook és hasonló közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések, google és társoldalain megjelenő hirdetések, különféle oldalakon elhelyezett banner hirdetések, akár újságokban, tévében, további lehetőségek különféle médiákban. Természetesen ebben is tudunk segíteni, ez ügyben érdeklődjön nálunk.

A második, És hosszú távon az egyik legkifizetődőbb lehetőség, a keresőoptimalizálással elért látogatás növelés. Ennek lényege, hogy akár új honlap ról beszélünk, akár már meglévő különféle technikákkal megoldható, hogy a Google, és egyéb internetes keresőkben előrébb kerüljön, tekintélyes pozícióba (első oldal).

Keresőoptimalizálás azért kifizetődőbb hosszú távon, mert ha az oldalt előre hoztuk a megfelelő helyre, akkor már csak tanítani kell, ami adott esetben jóval kedvezőbb, mint kérdezni különféle platformokon és médiákban.

Néhány szóban
A Google és egyéb internetes keresők profin megtervezett algoritmusai az adott honlap különféle beállításait, elkészített elemeit, a látogatóit és még jópár opciókat figyel.
Amiket figyel pl.:

  • Különféle háttér kódolások (adott oldal leírása, főbb kulcsszavak,…stb.)
  • A honlap különféle szekciójának beállításai (megfelelő bekezdések, megfelelő méretű és számú címek, alcímek, különféle tartalmi kiemelések…stb.)
  • Látogatók száma a honlapon
  • Visszatérő látogatók száma
  • Új látogatók száma
  • Egy látogató eltöltött ideje a honlapon
  • Különféle külső hivatkozások a honlapra
  • A külső hivatkozások mennyisége és minősége
  • A honlapon a cikkek és képek aránya
  • Honlapon lévő cikkek, tartalmak minősége
  • stb.

Minden egyes beállítást a keresők pontoznak egy előre meghatározott pontrendszer alapján. És ebből alakul ki egy összpontszám, amely alapján rangsorolják a többi honlaphoz képest a keresők.

Ha szeretné, hogy az ön honlapja is tekintélyesebb helyre kerüljön, akkor keressen minket az alábbi űrlapot kitöltve, és egy személyre szabott árajánlattal keressük.

 

Webáruház készítés árajánlatkérés